HubSpot Updates Maart 2020

Nieuw in HubSpot

HubSpot breidt het aantal digitale tools en features voortdurend uit. Het zijn updates om sneller en efficiënter te werken zodat marketing-, sales- en service professionals zich bezig kunnen houden met hun vak.

HubSpot Sequences

Alle Sales- en Service Hub Professional en Enterprise klanten krijgen een nieuwe versie van HubSpot Sequences tot hun beschikking. Daarmee verstuur je gepersonaliseerde e-mails en taken naar prospects, klanten en collega’s.

Natuurlijk gaat dat volledig geautomatiseerd, maar met de laatste update wordt het mogelijk om maar liefst 50 contacten in één sequence op te nemen, om sequences te pauzeren wanneer taken zijn afgerond en om de overall sequence prestaties te meten met zogenaamde nieuwe sender score cards.

HubSpot Sequences

Jira is vernieuwd

HubSpot is eigenaar geworden van Jira: het is nu een native integratie die door HubSpot verder wordt uitgebouwd. Jira is een bug en issue tracker en wordt ook gebruikt voor agile project management. Met de nieuwe versie van Jira kan je issues creëren en updaten binnen HubSpot vanuit het ticket object. Je kunt nu dus onder meer tickets koppelen aan Jira issues. Het voordeel? Service- en developer teams zijn voortaan beter op elkaar afgestemd.

Files Tool en zichtbaarheid van bestanden

Binnen HubSpot gebruik je allerlei bestanden. Je plaatst een afbeelding bij een blog, je hangt een offerte aan een prospect. Met de Files Tool is het vanaf nu makkelijker om aan te geven voor wie het bestand bedoeld is. In de Files Visibility sectie geef je bijvoorbeeld aan of een bestand publiekelijk beschikbaar moet zijn en of search engines het mogen indexeren.

Documenten met informatie die niet publiekelijk beschikbaar mogen zijn zet je op ‘publicly inaccessible’. Zulke files kunnen met een interne link binnen de organisatie gedeeld worden en met de buitenwacht via een tijdelijke link die na 24 uur verloopt.Kies een unieke HTML title

Kies een unieke HTML title

Voorheen was de HTML title binnen HubSpot gelijk aan de door jou gekozen h1 heading. Het is voortaan mogelijk om een afwijkende HTML title te kiezen. Dat geeft je meer ruimte om te bepalen hoe blogposts in Google gevonden worden.

New call-to-action

Lees deze blogs ook

Workflows om je marketing, sales en service te boosten

HubSpot heeft een speciale workflow-tool voor het automatiseren van marketing-, sales- en serviceprocessen. De winst? Snel en efficiënt werken, waardoor je kan opschalen zonder de persoonlijke..

3 augustus 2020 | Dylan ter Kuile >

Task Management: onmisbare tool binnen je Inbound strategie

Task management is een belangrijk ingrediënt voor het bieden van een geslaagde, vloeiende customer journey. Soms is het zelfs het doorslaggevende bestanddeel. De subtiele smaakmaker die net het..

28 juli 2020 | Harvey Pearson >